نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری همگام یک محصول جامع و کامل برای مکانیزاسیون مکاتبات سازمان می باشد.هسته نرم افزار مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا بوده که باعث انجام سریع و دقیق انجام امور می گردد.طراحی قدرتمند زیر سیستم دبیرخانه امکان ثبت ، آرشیو و مدیریت انواع مکاتبات را برای سازمان فراهم می آورد.سیستم گردش مکاتبات به عنوان بخش اصلی نرم افزار مبتنی بر یک پلتفرم انعطاف پذیر با حفظ زیبایی و سادگی می باشد که وظیفه جابجایی نامه میان کاربران را بخوبی ایفا می نماید.نرم افزار اتوماسیون اداری همگام یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های اداری کشور می باشد

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان سیستم ثبت و گردش مکاتبات سازمان از جمله حیاتی ترین نرم افزار های هر سازمان می باشد.با توجه به اینکه نامه ها و مکاتبات از جمله اسناد مهم ادارات و سازمان ها محسوب می شوند ، نرم افزار مورد استفاده در این بخش باید از جامعیت ، انعطاف پذیری و امنیت بالایی برخوردار باشد.نرم افزار اتوماسیون اداری همگام مبتنی بر هسته نرم افزاری قدرتمندی است که چابکی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در طراحی بخش گردش مکاتبات نیاز های ضروری سازمان ها در نظر گرفته شده اند.ماژول های کارتابل آفلاین ، آلارم پیامکی ، کارتابل های مختلف شخصی ، اتصال به صندوق پست الکترونیک و موتور طراحی فرم از جمله این موارد می باشد.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری همگام

  • قیمت نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری متناسب با کیفیت محصول
  • کیفیت و امنیت اطلاعات
  • یک سال خدمات و پشتیبانی رایگان به همراه ارتقا نرم افزار
  • خدمات پشتیبانی اتوماسیون اداری (نصب،آموزش) بصورت حضوری و الکترونیکی
  • دسترسی به کارتابل ها وابزارهای مورد نیاز

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری همگام؟

            تکنولوژی بروز

طراحی نرم افزار اتوماسیون اداری همگام در لایه های مختلف مبتنی بر جدید ترین تکنولوژی های دنیا می باشد.این امر باعث افزایش سطح کیفیت و رضایتمندی می گردد.

            پشتیبانی قوی

همکاران ما در بخش پشتیبانی همواره در کنار مشتریان خواهد بود تا علاوه بر رفع مشکلات احتمالی آنها راهنمایی های لازم در جهت استفاده بهینه از سیستم را در اختیار گذارند.  

            قیمت مناسب

تمامی نرم افزارهای گروه همگام علاوه بر مقرون به صرفه بودن دارای نسخه های ساده نقره ای و طلایی هستند که این قابلیت امکان انتخاب محصول مناسب را برا مشتری فراهم می آورد.

         سادگی و کارآمدی

رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و در عین حال حرفه ای طراحی گردیده بطوریکه کاربر براحتی به ابزارهای مورد نیاز دسترسی دارد.

          سریع و قدرتمند

تمامی نرم افزار های شرکت همگام بدون نیاز به تجهیزات و سخت افزار های گران قیمت از سرعت و کیفیت مطلوب برخوردار می باشند.

        ماژول های متعدد

نرم افزار های گروه همگام دارای ماژول های بسیار حرفه ای می باشد که بسیار مورد نیاز سازمان هامی باشد از جمله موتور تولید فرم ، گزارش ساز و . . .

قابلیت های پیشرفته نرم افزار اتوماسیون اداری همگام

در این بخش قابلیت های پیشرفته نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری همگام لیست شده اند.این فهرست بر اساس بخش های مختلف نرم افزار و نیز ماژول های گوناگون تفکیک شده و انعطاف پذیری زیاد نرم افزار را نشان می دهد.گروه نرم افزاری همگام تلاش می نماید تا همگام با پیشرفت تکنولوژی قابلیت های جدید را به نرم افزار خود اضافه نماید.بنابراین این فهرست هر روز در حال تکامل می باشد.

ویژگی های بخش دبیرخانه و ثبت نامه ها،پیوست ها

 
  • ثبت شماره اندیکاتور،تصویر نامه و …
  • امکان برقراری ارتباط با انواع اسکنر های FLAT و ADF
  • امکان اسکن سیاه و سفید نامه ها
  • امکان چاپ و یا ذخیره تصاویر اسکن شده
  • تعریف و ثبت سازمانهای همکار،شرکتها،ادارات و اشخاص
  • امکان ثبت نامه ها و پیوست ها ی نامه
  • ارتباط سیستمی نامه های عطف و پیرو هرنامه و …
  • تعریف چارت سلسله مراتبی پست های سازمانی در نرم افزار
  • امکان پیوست انواع فایلPDF،WORD،Excel و … و ارتباط با نرم افزارهای مربوطه
  • امکان مشخص نمودن تعداد نامه قابل نمایش در فرم.
  • جستجوی سریع نامه بر اساس:موضوع،فرستنده،تاریخ ثبت،تاریخ نامه،شماره اندیکاتور و …
  • قابلیت تعریف و ویرایش پارامترهای دبیرخانه مانند قانون شماره گذاری و ..
  • صدور کد رهگیری برای هر نامه ثبت شده
  • امکان درج QRCode با توضیحات انتخابی سازمان درون آن
  •  

کارتابل الکترونیک اتوماسیون اداری

  • امکان تعریف کارتابل برای مدیران،کارشناسان و کارمندان
  • توزیع سریع نامه وارده میان کاربران سازمان
  • امکان ارجاع همزمان نامه به چندین شخص یا واحد
  • امکان تهیه پیش نویس به تعداد دلخواه و ورود آنها به چرخه مکاتبات در زمان دلخواه
  • امکان ثبت نامه های داخلی و الصاق فایل و مدارک به آن به تعداد دلخواه
  • امکان پاسخ سریع به نامه های داخلی و نیز نامه های ارجاع شده
  • امکان مشاهده جزئیات نامه های ارجاع شده
  • امکان مرتب نمودن نحوه نمایش نامه ها بر اساس تاریخ ثبت،تاریخ ارجاع،موضوع،شماره نامه و …
  • امکان ارسال SMS به همراه نامه ارجاعی جهت اطلاع دقیق و سریع افراد
  • امکان تعریف متصدی ارجاع برای مدیران به منظور سهولت انجام امور
  • امکان تعریف پوشه های شخصی بایگانی اختصاصی کاربربه تعداد دلخواه
  • امکان جستجوی درون کارتابلی به منظور جستجوی سریع و هدفمند
  • امکان بازیافت نامه های حذف شده
  • امکان پست الکترونیک نامه با تمام ضمائم  آن بطور مستقیم از درون کارتابل
  • امکان ارسال نامه برای فکس به دبیرخانه از درون کارتابل

 

گردش اسناد و مدارک در نرم افزار اتوماسیون اداری

 
  • نمایش کارتابل های وارده،ارجاعی،درخواست های ثبت صادره(پرسنل دبیرخانه)،پیش نویس ها،فکس های ارسالی/دریافتی،ایمیل های ارسالی/دریافتی و نمایش تعداد نامه در هرکارتابل
  • امکان نمایش کلیه سوابق ارجاع و گردش مدرک در سیستم مکاتبات به همراه هامش های متنی و صوتی روی نامه
  • امکان نمایش سمت های فعال در سیستم
  • امکان درج VOICE به عنوان هامش به نامه
  • امکان مشاهده تصویر نامه های اسکن شده و WORD
  • امکان هامش صوتی و متنی نامه ها در کارتابل الکترونیک بدون نیاز به باز نمودن آن
  • امکان مشاهده شرح اقدامات صورت گرفته روی مدرک مانند امضا،چاپ،ویرایش و …
قابلیت تعریف قالب نامه،ارتباط با نرم افزار Word
 
  • امکان تایپ نامه در نرم افزار Microsoft Office 2010 به بالا
  • امکان تعریف و ذخیره الگو های از قبل تعریف شده برای متن نامه ها
  • امکان گزارش گیری های متنوع براساس تاریخ ثبت،فرستنده،گیرنده،شماره نامه و موضوع برای هر کاربر
  • امکان تهیه پیش نویس با استفاده از ویرایشگر Word و انجام سایر مراحل اداری در زمانی دیگر
  • امکان چاپ و یا ذخیره فایل نامه مبتنی بر Word به صورت های باسربرگ/بدون سربرگ،با امضا/بدون امضا و  یا با هامش ها/بدون هامش ها

 

موتور تولید فرم در نرم افزار اتوماسیون اداری

 
  • امکان طراحی و تعریف فرمهای خاص سازمان مانند مرخصی،ماموریت،تردد،ارزشیابی و … بدون نیاز به کد نویسی
  • امکان ذخیره فرمهای تعریف شده در دیتابیس برای استفاده های بعدی
  • امکان وارد نمودن فرمهای تعریف شده به محض ایجاد به چرخه مکاتبات و استفاده کاربران از آنها
  • امکان اتصال فرمها ی جدید به قالب های WORD از قبل تعریف شده
  • بهره گیری فرمهای تازه تعریف شده از امکانات تعریف شده در کارتابل الکترونیک
  • امکان ارجاع فرمها با کاربران ونیز رصد اقدامات انجام گرفته
  • امکان گزارش گیری روی هر یک از فرمهای ایجاد شده
  • امکان تعریف دسترسی ایجاد و نیز دسترسی مشاهده فرم  برای کاربران خاص
  • امکان تعریف فرم های دارای چند امضا با قالب های گوناگون
  •  

فکس مکانیزه(ارسال و دریافت فکس در نرم افزار اتوماسیون اداری)

 
  • امکان ارسال نامه از طریق فکس( بدون نیاز به ماشین فکس)
  • امکان دریافت نامه از طریق فکس( بدون نیاز به ماشین فکس)
  • امکان گزارش فکس های دریافتی
  • امکان گزارش فکس های ارسالی
  • امکان ثبت فکس دریافتی به صورت نامه وارده

موتور پست الکترونیک در نرم افزار اتوماسیون اداری

  • امکان تعریف ایمیل سازمانی در نرم افزار
  • امکان ایمیل نامه به همراه کلیه پیوست های آن از درون برنامه
  • امکان گزارش ایمیل های دریافتی/ارسالی در کارتابل دبیرخانه
  • امکان تعیین مجوز های امنیتی برای ارسال ایمیل
  • امکان دریافت و ارسال نامه از طریق ECE
  • امکاان ثبت نامه دریافت شده از طریق پروتکل ECE دبیرخانه
  • تطابق با پروتکل های IMAP,POP3 برای دریافت نامه
  • تطابق با پروتکل SMTP برای ارسال نامه

قابلیت اخذ امضا و دستخط در نرم افزار اتوماسیون اداری

 
  • امکان اخذ امضای دیجیتال ارباب رجوع توسط پدهای اسکن امضا
  • امکان درج امضای کاربردراسناد سازمان
  • امکان اخذ نوشته و دستخط از ارباب رجوع و مشتری و ثبت آن در قراردادها
سایر امکانات ویژه اتوماسیون اداری همگام
 
  • امکان مشاهده فایل های WORD،PDF،PowerPoint و … پیوست شده به مدرک و ارتباط با نرم افزار مربوطه
  • امکان ارسال رونوشت ازمدرک به سایر اشخاص در سازمان
  • امکان پاسخ سریع به نامه با استفاده از گزینه پاسخ سریع
  • امکان جستجوی سریع نامه ها در هر یک از کارتابل ها
  • امکان اضافه نمودن فایل های پیوست در هر یک از مراحل گردش نامه
  • امکان درج هامش VOICE روی نامه
  • امکان تشخیص نامه های مشاهده شده و بالعکس
  • امکان اخذ کارتابل و مشاهده و مرور همه کارتابل ها توسط ویژگی کارتابل آفلاین
  • ثبت مستقیم نامه های وارده توسط ECE
  • امکان تغییر رنگ و فرم پنجره ها در زمان های دلخواه برای جلوگیری از خستگی کاربر
  • امکان ارسال تکی و گروهی SMS به پرسنل سازمان
  • امکان کار با نرم افزار بدون نیاز به اتصال به سرور
  • امکان ساخت سریع فرم های کاربردی خاص سازمان بدون نیاز به کد نویسی و ذخیره آن در دیتابیس برای استفاده مجدد

ویدئو ها و تصاویر محیط نرم افزار

کارتابل پرسنل
تعامل کامل با Microsoft Word
ارسال و دریافت نامه با ایمیل
جستجوی پیشرفته
هامش Voice
قبلی
بعدی

دمو و قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری همگام

نسخه ساده

(نصب،آموزش و 3 ماه پشتیبانی رایگان)

ثبت نامه ها و اسکن اسناد

برقراری ارتباط با کلیه اسکنر های Falt و ADF

تعریف و ثبت سازمان های همکار

امکان پیوست انواع فایل به نامه ها

جستجوی پیشرفته نامه ها

صدور کد رهگیری برای هر نامه

تعریف کارتابل های مختلف شخصی و کاری

گزارش گیری متنوع و پیشرفته

امکان انتخاب تم های مختلف 

تعریف چارت پست های سازمانی

ارجاع نامه به پرسنل مختلف

تعامل کامل با نرم افزار Word

تهیه پیش نویس به تعداد دلخواه

گزارش شرح اقدامات هر نامه

                

نسخه نقره ای

(نصب،آموزش و 3 ماه پشتیبانی رایگان)

             تمامی امکانات نسخه ساده

تطابق با پروتکل های IMAP و POP3

تطابق با پروتکل SMTP  برای ارسال نامه

موتور پست الکترونیک برای ارسال و دیافت نامه

دریافت و ارسال نامه توسط ECE

آلارم پیامک به همراه نامه ارجاعی

ارسال و دریافت مکانیزه Fax

گزارش نامه های ارسال و دریافتی توسط ایمیل

ثبت اتوماتیک نامه های فکس شده

گزارش نامه های ارسال و دریافتی ECE

امکان درج هامش Voice  به همراه نامه

 

نسخه طلایی

(نصب،آموزش و 3 ماه پشتیبانی رایگان)

            تمامی امکانات نسخه نقره ای

اخذ کارتابل و مشاهده نامه ها بصورت آفلاین

کار با نرم افزار بدون نیاز به اتصال به سرور

ماژول اخذ امضا و دستخط از ارباب رجوع

موتور تولید فرم و تولید فرم های سازمانی

امکان درج QR Code روی نامه ها

 

سوالات متداول در ارتباط با نرم افزار اتوماسیون اداری

در نرم افزار اتوماسیون اداری همگام هیچ محدودیتی برای استفاده همزمان کاربران از نرم افزار در نظر گرفته نشده است و کاربران سازمان های بزرگ با تعداد پرسنل زیاد قادر به استفاده همزمان از سیستم و انجام امور روزانه خود می باشند.

در صورتی که سرور اتوماسیون اداری سازمان به اینترنت متصل بوده و دارای آی پی Valid  باشد کاربران با نصب نسخه کلاینت از هر نقطه ای قادر به اتصال به کارتابل اداری و انجام امور محوله خود می باشند.

نرم افزار روی کلیه ویندوزهای 7,8,10,11  نسخه های 32 و 64 بیتی قابل نصب و بکارگیری می باشد.

پشتیبانی نرم افزار بصورت تلفنی و نیز اتصال به سیستم از راه دور توسط نرم افزار های مرسوم و یا در صورت لزوم مراجعه حضوری خواهد بود.

اتصال شعبات به دفتر مرکزی توسط شبکه اینترانت شرکت و یا از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد. 

خیر،ماژول کارتابل آفلاین این امکان را به کاربران می دهد که کارتابل شان را بصورت آفلاین بر روی لپ تاپ شان داشته باشند.بدین صورت کلیه کارتابل های مربوط به خودشان همواره در دسترس خواهد بود.